terlerai takbir kasih


sape tgk citer ni malam tadi...
sedih kan...?

actually, aku dah tgk citer ni 2 kali..
first mase cuti raya kelima ari tu kalau tak silap aku la..
mase aku dok pahang lagi...

citernye pasal si suami yang tdak bertanggungjawab...
yang sanggup kawen 2 dengan alasan yang bagi aku...adoiila...
tak tergambar dgn kata2...

nak tau ape dia kater..

wife: nape abg buat saya mcm ni? ape kurangnya saya?

husband: cubala ko cermin diri ko tu..dahler comot, dah x lawa..

wife: tp 10 tahun dulu, abg kata....(xpyh sambung pun kita dah tahu ape dia nak ckp)

husband: tu 10 tahun dulu..

ending cter dia, wife dia mati n dia pun menyesal..
bese je kan cter camtu?

tp ape yg buat aku terpk ialah alasan dia utk kawen lain..
setelah 10 tahun berkawen, senang je dia tinggalkan bini dia atas alasan yg disebutkan td..
senang je kan manusia tu berubah..
aku jd takut...

sampai aku g kat enady..dok sebelah dia n tenung mata dia dalam2...
hahaha..
dia mase tu dahla tgh layan game virtual farm...
terkebil2 dia tgk aku lain macam...

apsal ma?
tu..tgk citer tu..
jgn buat ma macam tu ek..
takla...pa tak buat la...pa kan sayang ma...sampai bila2..
mmgla sekarang sayang..(tak pasal2 jadik gaduh ni kang)
hahaha..pastu aku senyummmm...
hehehe...

tp, x semua org mcm tu kan..huhu..
ibu ngan ayah aku kawen 25 tahun, elok je smpai skrg..

mybe betul ape yg enady ckp..
sumer tu nasib..
anggaplah ape yg kita dpt tu sbg satu dugaan..
sekian..hikhik..

2 comments:

anil lutaze said...

cte tu kpd insan yg x brnasib baik...

insyallah..mak bpk kite kawen berpuluh thn...kalau cinta yg mndlm..hati x kan berubah

pRincESs_N said...

citerr ni sgtttt sedey ok...

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...