potluck opis 2009

seperti yang aku janjikan ari jumaat lpas...
gambar2 semasa Potluck opisku...
gambar adalah sangat banyak..
jadiknye, aku aplod mane yang sempat je...

: yang paling kanan tu kak ami aka amigrow..bila nak join club mak yong ni..ekekeke :


dadih yang aku terbalikkan...
memulakan jadi macam dalam entry lpas...
then bila dibalikkan, jadiklah rupe ini..
cantek tak?
sila cakap cantek..hikhik



: lorong hj. taib..hahahaha...:


: kek ini sangat sedap..disponsor oleh kak N aka ibuafiqah :







: aku yang paling banyak makan rasenye..hehe :


: me & me beloved bos, ciksu :

: dayan & ciknanie :

penat aku nk pk nk taruk caption ape kat gambar..
korang tgk2 sudahla ek...=p

2 comments:

anil lutaze said...

adoii...meleleh air liur ni tgk sumer mknan tu..nyummy...bes tol

n.a.n.i.e said...

ana.. bagus3.. pic sy ngn dayan paling best.. sbb nmpk sy lagik kecik dr dayan.. i like!~

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...