potluck opis 2009

seperti yang aku janjikan ari jumaat lpas...
gambar2 semasa Potluck opisku...
gambar adalah sangat banyak..
jadiknye, aku aplod mane yang sempat je...

: yang paling kanan tu kak ami aka amigrow..bila nak join club mak yong ni..ekekeke :


dadih yang aku terbalikkan...
memulakan jadi macam dalam entry lpas...
then bila dibalikkan, jadiklah rupe ini..
cantek tak?
sila cakap cantek..hikhik



: lorong hj. taib..hahahaha...:


: kek ini sangat sedap..disponsor oleh kak N aka ibuafiqah :







: aku yang paling banyak makan rasenye..hehe :


: me & me beloved bos, ciksu :

: dayan & ciknanie :

penat aku nk pk nk taruk caption ape kat gambar..
korang tgk2 sudahla ek...=p

Post a Comment

Done 1st Ramadhan

Selamat berpuasa uolls... Selesai dah 1 Ramadhan ye. Aku tahun ni amik yang waktu kerja yang masuk kul 8 pagi balik kul 4.30 p...