siapkan potluck


seperti yg aku citer semalam kan...
pagi2 ni ade potluck di opisku...
sebelum aku taruk gambo2 potluck tu..
aku nak jaja dulu gambo aku besilat kat dapur semalam...
aku kna buat dadih n nasi lemak..
nasik ajelah..yg lauk2 dia tu org lain yang buat...

inilah rupa dadihku...
curik idea dari umah kak jaja..heheh
ari tu dia buat open house, aku tgk macam sedap n cantik je dia buat cam tu...
lagipun, alasan lain...aku dah merata tempat utk carik bekas dadih yang kecik2 tu..
nan ado jumpo..
ramai sangat kot yang buat open house kat putrajaya ni..
nak kuar jauh2, malas plak..
last2 aku jumpe bkas ni mase g Mydin Putrajaya semalam..
sambar terus..
sambil bersilat sambil layan citer sumpah bunian ni..
cute kan nora danish..
nakal n sweet je..chumellll..n geram...
hehehe..
tapi menyampah dgn elly mazlein..
over terlebih...
hidupla watak dia tu, boleh buat org menyampah..
nasi lemak ku sdah masak..
tarraaa...
tak taula sedap ke tak...
thanks to mydear husband...enady...
sebab sudi teman mama..

♥ honey ♥

5 comments:

mAr@ZiEy said...

Kak..pos kat sy ckt puding tu..hehe

pRincESs_N said...

cantek dadih ko yunk..ley wat gak psni...

attyfir said...

sampai sini bau nasi lemak..nya ..

anil lutaze said...

bgos buat potluck...x de duit mahu kluar sgt... ;D

Unknown said...

huhuhu kalu dok berjiran sure merasa dah dadih tu hihihi

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...