hari yang biasa2 je

alahaiii..hari ni takde bende yang boleh diapdet...
takde cerita..
tgu esok ajelah...
esok ade potluck di opis ku...
makanan mmg grand2 semuanya...
aku ditakdirkan utk buat dadih n nasik lemak..masak nasik ajelah..
yang sambal ikan bilis, timun telur tu org lain yg buat...
tengahari ni nak kuar g beli barang2 utk standby esok..

hari ni juga aku banje kawan2 aku kat opis ni makan nasi lemak..
hehe..dorang tanya nazar ape...
takde ape sebenarnye cuma doakanlah aku n family sihat, murah rezeki...

♥ honey♥
Post a Comment

Dua Tahun Iman

Cerita 1 tahun Iman :  http://honeysour00.blogspot.my/2017/04/satu-tahun-iman.html Kek yang sama Makanan yang sama Tukang sponsor k...