genap 4 bulan aku kawen

dah ade blog harusla sambut anniversary tiap2 bulan kan..
hehehe...
nak sambt kat hotel tiap2 bulan nan adolah maknonyo..hikhik...
sambut dalam blog ajelah...:)
setahun sekali tu pun harus di pk2 dua kali...
almaklumlah...tekakku bukan terletak di hotel..=p

ok ok..nak citer ni sebenarnya...
wish dulu buleh?

"hepi anniversary utk kami berdua..papa n mama..."

dah 4 bulan aku n enady disatukan bertukar status dari bencinta( time becinta selalu gaduh2..hehe..tupasal aku tulis bencinta), bertunang ke berkahwin...
cepatnye masa berlalu...
ade kawan2 yg tanya, macam mane perasaan dan life bila dah kawen ni?
nak aku inform ke sape yg tanya tu...?
memandangkan dia pun ade blog, aku kasik tau la...
yg tanya aku tu si nasya ni..geng mase itm perak dulu...
maklumlah, si tunangan org ni dah nak kawen..katernye bulan 5 tahun depan..
insyallah..kan nasya kan..jgn lupo jemput den yo..

perasaan aku bila dah kawen...
take note ya sape2 yg nak kawen tu..hikhik,..ceh, baru 4 bulan kawen nak kasik petua2 bagai tukan..belasah jelah ana oii..

perasaan sungguh indah..tak tergambar dgn kata2..
paling buleh buat pun..senyum meleret2 je..hahaha..dlm kepala otak ingat lain..ngehngehngeh...
ok stop, kang ade yg jadi bahan nak buat citer macam2 pasal aku kang...=p

kawenlah korang yang belum kawen2 tu...
memang seronok...siyes...
tak caya tanya ana aka miera
ko take note ye na..sila jawab persoalan aku...citekan pengalaman anda apabila sudah berkahwin..semalam ko kenakan aku kan..hikhikhik..

utk jivebumz, cepat2lah naik pelamin tu...gerenti senyum meleret2 je..haahahaha..

6 comments:

pRincESs_N said...

wahh..tcabar ni..wat aku mnggeletik nk kawen...

pRincESs_N said...

tcabar ni wehh...mnggeletik aku nk kawen gak...

mAr@ZiEy said...

Ni yg wat sy mkin nak cepat kawen ni..

Doakan segala urusan perkahwinan sy lancar yer..

Jemputlah dtg nnti majlis sy bulan 12 nnti..huhu

Unknown said...

cis sempat lagi ko kenakan akak yer nana! tak pe tak pe akan datang saat itu.............hihihi


tunggguuuuuuuuuuuuuuuu sabarrrrrrrrrrrr tauuuuuuuuuu :P

Unknown said...

hehe sebab tu la aku kawen awal :D

@reLoG said...

Waaa..takut..hihi
kT pn 6 bln je lg nk kawin..

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...