FarmVille


tau tak nape aku dah macam layan tak layan aje blog?
hahaha...
sebab sekarang aku tgh gile main Farmville ni..
hilang ingatan jap bila aku main game ni...
tak lena tdo woo kalau tak berkebun..
sampai nk tdo pun terbayang2 nak menuai esok nye..
ngehngehngeh..

tapi blog tetap aku tak lupe...
mane leh lupe...
kenangan ni utk mase tua aku nanti..

sape2 yang nk jadikan aku neighbour atau nak jadi neighbour aku...
eh same jela kan..
meh add aku meh kat Facebook..

anacomey_84@yahoo.com

see ya...

4 comments:

fazemy said...

Baru nak ajak berjiran t..ha ha jom jd jiran..

Ana Lyana said...

emi..jom jom...

pRincESs_N said...

aku x pnh men..klo men msti gian gaks..

masdila said...

samer la kiter,,,

blog ni tibe2 jerw kureng....

hehehe mb ujung ni bru updet blik hehehe

best kan main tanam2 x sabr nk punggut hasil huhuhu

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...