my baby

hai bloggers...
seperti yang dijanjikan semalam...
ni gambar scan my baby semalam...
see..dah nampak kan..
berbanding dulu...

aisehhh..terkecik pulak...
meh ni gambnar besar sket...
baby tu tgh mengadap belakang...
jenuh suh dia dok diam2...
doktor tekan sket baru dia dok diam...
tapi mmg nampak jelas dia macam mengayuh...
kaki n tangan cukup sempurna...
kejap tertonggeng ke atas ke bawah...
aktif sangat...
bila aku dok kat rumah mesti aku senyum je,
sampai enady pun pelik n tanya, aphal mama ni sengih sensorang...
hehe..teringat baby tadi..
enady tak sempat nak tgk sebab aku macam takut je nak panggil sebab klink kerajaan kan..
kalau private tadi, aku dah panggil masuk dalam dah....
enady terkilan jugakla sebab tak dapat tgk...

wajah bakal ibu pada pagi rabu ini..hikhik...
nak jugak terselit...
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...