ana aka miera : ex bos kita dah nak kawen raya ni


to nur ana aka miera :

hehe..cik ita dah nak kawen..
really suprise kan..
dalam diam2 dia dok mengatur perancangan...
dia dulu kan pnah jadi bos ko...
pnah jadi bos aku juge..
dan sekarang..dia jaga akaun amanah kembali..
tempatnya digantikan dgn PTD kontrak baru
En. Izwan tak larat nak buat akaun amanah sorang2..

sila take note k...
aku menyampaikan je...
nanti cakap aku tak citer lak kan..
oh ye, en.izwan pun bakal menamatkan zaman bujang nye juge...
pada bulan 10 ni..
tgh tgu kad...

ade lagi sorang yg akan mengikut jejak langkah PTD 2 orang ni..
sapeee...???

tu tungguuu..
supriseeee....

ok dah...


note : motip aku buat entry ni,
aku takde kredit nak call n massage..sebenarnya kalau tulis msg malas nak taip pepanjang,
nak call, banyak citer nak citer..kang prepaid aku habih..
ko bil takpe..ahaks=p

nak ym, ym dah kna block pulak...
nak bukak pakai ultrasurf, kang jadik lembap pc aku
aku nak cll opis ko. aku takde no...
ko je yg boleh n selalu call aku..=p
sekian..

5 comments:

cikpuanmiera ^__^ said...

ampes tol budak neh.. hahahaha...
weh.. diam2 die da nak kawen yeh.. ni yg wat nk gossip2 neh.. hihihi

Unknown said...

cantik kad :)

ibuafiqahhuzaifah said...

ada lg yg tertinggal...
x-boss akak gak....hmmmm
mulai hari niey...
09.09.09

Ana Lyana said...

miera :
hahahahah jgn mara...tol tak ape aku tulis tuh?hehe

ina:
kan, hitam..tak ramai yg buat warna ni...

ibuafiqah:
a'ah la..luper pulakkk...
samelah kita kan...

Riena said...

cantiknyaaa carddd.... congrat congrat

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...