berbuka hari ke -7

hehe..aku tau ni entry basi...
tapi apakan daya...
aku berkobar kobar nak citer kat blog ni..
hehehe...

ni lah juadah berbuka puasa aku n enady pada hari jumaat yg lpas...
hanya berdua...
balik tu mmg aku teringin nak masak..
sebab dah lama tak masak kan..
sian enady asyik makan lauk beli saje...

aku masak sup telur...
risau gak kot kot termasin ke ape kan...
tapi syukur, tak masin pun..so so saje...
ade ke yang tak pnah makan sup telur?
nak resepi ke?? hikhikhik...tanya dulu..
paru goreng bercili..
ni enady beli kat Param Desa pinggiran Putra...
sikit ni pun RM2..ish ish..
pekasammmmm..!!! faveret ku n enady...
sedapnya hingga menjilat jari..
air pulak, aku blend epal merah tu buat jus...
abaikan meja dapur yg sangat penuh itu...
sempat jugak aku buat puding cocktail ni...
ni gara2 tgk entry si Princess N la ni...
aku buat lebih sket utk bawak balik ke Pahang...

sekian dari aku...
aku yang menunggu enady pulang...

1 comment:

Unknown said...

bestnye sup telur tu

bagi la resepi nak try jugak.. :)

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...