air kelapa muda

seperti yang aku war2kan..~ hikhik amik ayat jivebumz..
aku balik kampung pada hari sabtu tu lpas berbuka..
bertolak kul dalam kul 12.00 tgh malam..
menyinggah makan mcd kat Taman Melati tu lagi...
so, sampai kampung dalam kul 2 pagi...
nak dekat bersahur sampainye...
aku sampai2 lpas salam2 semua, laju je aku masuk bilik tdooo...zzzz..

ok..aktiviti di kampung Pahang takla sesibuk aku kat kampung perak...
kalau kat Perak, macam2 boleh buat...
kalau kat Pahang, main laptop, baring, tgk tv, tdooo...
tulah keje aku...
nak masak, mak cakap takpe,
dia tau aku takleh bau minyak2 asap2 tu la..
hikhik...kejam kan aku, tapi ape buleh buat...
tapi aku tolong jugak la...ape2 yg patut...
potong2 bawang ke..
oh ye...
kalau mak n abah tu adalah panggilan belah mertuaku
kalau ayah n ibu , tu panggilan ibu bapa kandung aku..heee..

jom layan aktiviti aku n enady kat kampung..

abah kate buah klapa banyak yang muda2 tu...
abah suh amik...buat air utk berbuka nanti...
aku...mmmgg daahhh laammmaaa aku nak airrr klapa niii...
enady yg tak kasik aku minum...takut effect baby katenye...
aku tanya abah n mak, abah kater takde ape2 lah...
jadiknye...aku bantai minum air klapa puas2...
mmg takde ape2 pun...
mabuk pun tak...
pokok klapa nye blakang umah saje...
enady tgh kait buah klape..
dia jugak yang belah...




aku tukang kaut isinya...
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...