selamat pengantin baru buat dainee & shidie


Undangan perkahwinan dari sahabat lama aku...
dainee...
geng mase main handball kat uitm dulu..
dah nak kawen ko ye dainee...
hehe...
ape2 pun, aku doakan semoga kau bergembira selalu di samping suami tersayang...
maaf sebab tak dapat hadir majlis ko tu nanti...
sebab sepupu aku kawen jugak kat kampung...
sori dear....

note : dai, ko kawen ngan laki dulu tu ke..?
yang adiknye ala2 tomboy sket tu...
yang mase kita lawan game kat Uitm Shah Alam tu..
yang dia ikut kita tu ek..
Post a Comment

Dua Tahun Iman

Cerita 1 tahun Iman :  http://honeysour00.blogspot.my/2017/04/satu-tahun-iman.html Kek yang sama Makanan yang sama Tukang sponsor k...