meet yana again

yahooo..lately ni kita asyik ketemuan je kan yana kan...
hehehe...kalau aku beli kasut, mestilah aku jumpa ko kan...

ye...aku jumpa yana lagi...
di tempat yang sama macam dulu...
alamanda...
area je yg lain...
dulu kat mcd, kali ni kat Rasa...
hikhik, itu pun nk citer ek..
hehe

dah kawen ni, haruslah aku angkut sekali pakweku...enady...
pakwe tu means husband ek..
kang lain lak korang pk..hehe..
ni dah berjangkit ngan ibuafiqah la ni...
cakap pakwe, tapi husband..larikss...
tapi gambo dorang takde...
oh ye, dorang tu actually enady ngan adik aku, ijai..

eh, yana..lame tak posing2 ngan ko kan..
teringat lak aku mase kita menimba ilmu dulu..
hehe..dgn ko mase tu rambut panjang lagi...
rebonding gtu...
kulibas kiri, kulibas kanan..hahaha...
sungguh indah memori itu.....:)

hope kita tak putus hubungan...
dan kita akan berjumpa lagi...
pastikan ko tempek kasut baru dlm blog ko tu...
sure aku beli..~ yg berkenan saje...
hehe...
Post a Comment

Selamat Hari Rayaaaaaa 2017

hai uollsss... Jangan suruh ai tukar tajuk ye. Sememangnyaaaaa betulllll niii adalahhh entryyyy Rayaaaa 2017777 kahkahkahkahkah. Weyhhh,...