aku beli kasut

tengok tuuu...
inai di jari kakiku masih ade lagi..hikhikhik..
eh bukan nak citer tu sebenarnya...
aku nak citer pasal ni...
aku beli kasut kat Shopperlicius...
kaler purple lagi...


ari tu aku ade beli gak kan kasut kat Shopperlicius...
tapi kaler itam..
tapi kasut tu sepupu aku dah terbawak balik ke kampung...
sekali ngan kasut nikah aku...
ain, nanti amikkan ek kasut tu..
sayang tau...
sebab comfort sangat dgn kaki aku yang gebusss ~ means lebar ek..

kalau korang nak beli, korang g tgk kat kedai ni ek...

http://shopp3rlicious.blogspot.com/

Post a Comment

Selamat Hari Rayaaaaaa 2017

hai uollsss... Jangan suruh ai tukar tajuk ye. Sememangnyaaaaa betulllll niii adalahhh entryyyy Rayaaaa 2017777 kahkahkahkahkah. Weyhhh,...