aku beli kasut

tengok tuuu...
inai di jari kakiku masih ade lagi..hikhikhik..
eh bukan nak citer tu sebenarnya...
aku nak citer pasal ni...
aku beli kasut kat Shopperlicius...
kaler purple lagi...


ari tu aku ade beli gak kan kasut kat Shopperlicius...
tapi kaler itam..
tapi kasut tu sepupu aku dah terbawak balik ke kampung...
sekali ngan kasut nikah aku...
ain, nanti amikkan ek kasut tu..
sayang tau...
sebab comfort sangat dgn kaki aku yang gebusss ~ means lebar ek..

kalau korang nak beli, korang g tgk kat kedai ni ek...

http://shopp3rlicious.blogspot.com/

2 comments:

Eja Kamel said...

ala..i luv purple...cantek nyer.

kojah said...

serius cantik kak...berkenan lakkk

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...