aku di bulan tujuh =p

hai korang...
selamat hari rabu...
dah masuk bulan tujuh kan ari ni...
banyak jugak tarikh penting bulan tujuh ni..
seminggu lagi aku genap 2 tahun berkhidmat dalam kerajaan...
21 julai bufday adik aku ~ kak yang..
26 julai bufday adik aku yg no.3 ~ anep...
19 julai ~ sepupuku aka yah kawen...
7 julai ~ genap sebulan aku kawen...

mmm...aku rase macam nak ubah la layout blog aku ni...
macam dah semak rasenye...
lagipun, ramai kompen blog aku berat nak bukak...
aku amat memahami korang..hehe..
nanti aku free aku buat k...

ari ni rase macam free sket..
sebab 5s dah habis...
bila dah habis, kena maintain ajela kebersihan n tatarias opis aku ni...

oh ye, ari jumaat ni ade dinner kelab wang awam..
aku ..cam biasa, harus jadik photographer..
dan jugak wakil unit utk pertandingan karok..
duet ngan rozi..
tapi tak tau nak nyanyi lagu ape...
korang ade cadangan tak?

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...