petua nak dapat anak perempuan n lelaki

ni aku g rmh membe husband aku,bini dia doktor sakit puan so dia kongsi cite ngan akula....18:31

klau anak laki- bersama time sblum subur,anak ppuan time subur 70% 18:31

slalu minum soya mudahan baby sihat kulit pun bersih18:32

Suami perlu ambil makanan berakali - sayuran, buah-buahan, putih telur, susu
Isteri perlu ambil makanan berasid - daging, makanan laut( utk baby girl)
18:34

Makanan yang asid mcm buah-buahan limau, nanas, mangga, cuka, minuman gas jgn mkn slama 2bln.ni petua utk baby boy

************************

kat atas tu adalah perbualan secara ym antara aku n as~mbr baik aku mase study dulu..
dia kawen tahun lpas..n baru sekarang dia rase nak ade baby..
dulu, dia kate dia nak uruskan studio dulu...

dia share petua ngan aku utk dapatkan anak lelaki atau perempuan,..
aku share la ngan korang kat cni..
utk sape yang dah kawen saje ek...
yg blom kawen baca buleh...cuba jangan...
hehe=p

4 comments:

anil lutaze said...

ouh gitu ke???? bgos ni...

Ana Lyana said...

anil :

hehe..ikut tau...manelah tau..ade rezeki kan...

10 said...

emmm... air soya bleh minum tp jgn minum banyak sgt tau... nanti kulit baby akan jd sensitif n alergik...

ct rahani said...

honey.. kiter br gak dpt email psl nk anak laki2 or pompuan.. nti karang kiter wat entry psl nih ok..

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...