darinya..


mmm...patut ke tak patut aku citer ni...
citer ajelah kan...

utk pengetahuan korang,
enady ni adalah seorang yang susah...~bukanlah susah..malas kot..
susah nak bagi hadiah2 ni...
hantar2 kad pun dia tak suka...
ingat lagi..mase pindah umah ari tu,
aku susun la barang2 dia kan...
aku tgk kad ucapan yg aku kasik kat dia...
punyala banyak...
dia kasik kat aku...hihi..hampir2 takde...
boleh kira pakai tangan je ape bende yg dia kasik kat aku...

jadiknye...
semalam, tetiba dia hulur benda pepel ni...
nah..ni utk mama...

aku heran..
pastu aku cakap...
owhhh..tq...ni sempena sebulan kita kawen ek...

eh, takla...papa saje2 beli utk mama..
tadi kak tini dok jual brooch ni kat opis..
tgk dorang semua beli..papa pun beli la..
murah je...

mesti kakak2 opis papa tu yg suh papa belikan utk mama kan...?
~ kakak2 opis dia semua aku knal...
sebab aku kan dulu pnah keje kat sana 2 tahun..
so aku knal la pangai kakak2 tu camne...

tak la...

hehehe..ok la...aku suke je dapat adiah dr dia...
sebab dia jarang kasik aku adiah tau...

by the way..thanks papa..
love u so much...


Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...