ceera buat retro, aku pon buat jugak

ceera..aku pon macam teruja je nak buat entri retro...
gambar ni dah lama dah aku scan...
hanya terperam saje kat dalam pendrive...ni gambo aku mase buat dip dulu...
kat uitm Perak..
nilah geng sejak dari sem 1 satu lagi...
bila dah sem 4..
rasenye semua bawak diri...
dah tak sekumpulan lagi...
cuma kadang2 kami bersatu kembali...
kawan ngan dorang ni mmg best...
mase tu jugak 2 org tu jelah lelaki kat dalam kelas aku...

ni mase sem satu..
kelas BEL ~ english kalau tak silap..
mase sem 1 ramai laki...
salah sorangnye sham tu lah...
masuk sem 2, ramai yg dismis...
tak leh nak bawak course foto ni..
ceera, ko nampak tak yana kat atas tu..
mase tu dia warak lagik..
heheheh...
nampak tak aku tgh pegang batang pokok tu...
mase ni aku kursus kesatria uitm kat pulau pangkor...
cencorot aka ejan, sila tgk gambo ko ni jugak ek...
hehe..muda remaja lagik kan...
ni kat Lumut, balik dari kursus kesatria tu la...
dulu Jeti Lumut mcm hampeh...
tapi sekarang dah lawa giler...
macam kat oversea pun ade...
hah..gambar ni...!
ade kesah di sebalik gambar ni...
tau knape muka aku masam je tu..
sebab baru lpas jatuh.....
mase ni kat UiTM Merbok, Kedah
ade game KARISMA...sukan antara UiTM la..
aku main hand ball..
manelah aku tau kerusi tu dah reput..
aku main duduk ajelah..
yg sadisnye bila, si amey tu..yg korek idung tu..
hikhikhik...tertimpa plak kat aku..
alahaiii...bila pk2 balik..malunye...
jgnlah ko baca blog aku ni ameyy oii..
lame plak tak jumpa dorang ni..
rindu laa...
ni team hand ball..
otw nak g Uitm Merbok..
yang ni lagi kelakar...
sape dapat teka aku yg mane...??
hehehe..yg jatuh tu la...
alahaiii...
tgk gambar ni mmg pecah perut aku nak gelak...
jahat kan ..
si azri~ yg sebelah tudung putih nampak kepala sikit tu...
dia yg tarik tocang rambut aku...
yg si amir putih yg pakai spek tu,
tak de kna mengena pon tapi..
nampak mcm dia yg tarik sebab dia buat muka mcm gangster tu kan..
yg si din..~ yg toleh kat azri tu...
marah si azri..
nape ko tarik rambut ana , azri!!!
hahahahahahha...
lawak gile ok time ni...

lepas je, insiden jatuh kerusi tu...
asal je aku g mane2 ngan dorang ni..
lepak2 ke kat cafe...
mesti aku jatuh...
aku ni terkena badi apelah haii waktu tu...

sampai sekarang agaknye, dorang panggil aku Anajatuh...
siap save dllm hp lagi..
adooyyaii...
itu ajelah..ade lagi nanti aku citer lagi...
sebenarnye banyak je...
tapi malas nak scan...
huhu...sekian

5 comments:

nenekrock said...

wuahhh bestnya zaman dolu2
rajen kamu menyeken ye dearrrrr

attyfir said...

mesti sonokkan..masa tuh..

cikpuanmiera ^__^ said...

na.. zaman ko kurus dulu xlawa la....
skg cantek....

Neeza.Areef said...

klako kan kalo tgk blk gambo2 lama

FareeZan said...

muahahaha aku terharu ko rajin scan gnbo zmn dip dolu2.. haihh dl kite rmping n runcing aje kan? hahahaha aku cuik gnbo aku :P

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...