kini rumahku ade astro

nampak tak vontot kuali tu...
haaa...kini rumahku ade astro..hihi..
yess..boleh tgk bola...
takyah aku nak menempek kat kedai mamak pagi2 buta...
kalau kul 2.45 am, bolehla aku nengok kat umah je...
citer pasal astro ni...
aku sedikit bengang la...
sebab jnji ngan aku kul 4.00 ptg..
alih2 aku baru nak kuar opis kul 3.40 ptg...
org astro tu dah msg aku...
saya dah sampai!
siap tanda seru tu..
aku heran gak..apehal mamat ni...

sampai2 je rumah,
aku tgk pintu pagar aku dah terbukak...
aku tgk areal astro tu dah siap pasang...
tinggal aku bukak pintu rumah aje lagi..
mase tu solex pagar aku tak beli lagi...
that's y la dorang leh masuk je kat depan umah...

pastu bila aku tanya...
jawab macam **** tau...
korang paham2la...mmg aku bengang ngan cina tu..
takde nye abg astro ke hape ke...
tak menyabo nak pasang kat dalam umah...
hellooooo...dahla ko janji ngan aku kul 4 ptg kan...
sape suh ko sampai awal...

aku dengan tv nye tak sampai lagi...
en.ady baru balik keje kul 3 ptg...
mane nak angkut tv lagi dlm keta...
tak lagi...
aku dah call banyak kali suh cepat...
rase besalah plak aku bila suh cepat2...
yela, aku tak tahan tgk cina tu daring aku semacam je...
dahla aku sorang...huh..
15 minit pastu en.ady sampai...
dah pasang2 semua, bayar... cina astro tu pun blah la...
tgl en.ady nak pasang rak tv..
aku tgk jela...
sebab semua dia nak buat...
hah..hambek ko...
buat sendiri..hikhikhik...
mase ni terjadilah drama sentap yang aku citer tadi...
setelah dikemas...inilah hasilnye...
gambar kurang memuaskan sebab kamera canon ku dah habis battery..
pa, bila nak beli DVD pulak..?
hihihihi...=p

3 comments:

kojah said...

dah leh lyn af la...hihihi

mkaw77 said...

Salam..
lama x mai sini.. dh nk kawen rupe nyer.. congrat la!!!

ami said...

amboihh.. syoknyee dah dapat tengok bola kat umah..

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...