LRT Bukit Jalil

lame betul tak datang cni..
kalau tak dulu, selalu je saya datang cni..
mase study la,
tiap kali nak datang Shah Alam kan,
saya dari Ipoh naik bas g Pudu..
dari Pudu g naik star kat plaza rakyat...
sampai la kat bukit jalil..
sebabnya orang yang nak amik saya tu (en.ady), malas nak bersesak2 kat pudu tu..
hampeh kan..tapi takpe, saya tak kesah pon..

hari ahad tu, plan mmg nak ke Pudu..
mcm biasa, malas nak bersesak2,
so, naik train saje..
sebab nak ke Pudu, adik saya aka kak yang nak balik sekolah dia kat Gemencheh nun..
malas nak antar dia terus ke N9..
hehe..lagipun nak ajar dia balik sekolah sendiri naik bas..
nasib baik dia berdua ngan kawan dia...
kalau dia sorang haruslah saya hantar sampai ke sekolah nun..
kul 9 dah terpacak kat LRT Bukit Jalil tu..
hari ahad..korang mesti sedap lena lagi kan..huhu..
kak yang naik bas dari Teluk Intan kul 7.00 pagi
sampai KL kul 10.00..3 jam saje dari Perak ke KL ni..

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...