first treatment

first treatment tadi kul 5.30 petang...
macam biasa eskot saya ialah en.ady n ijai...
kat USJ ni parking susah..tu pasal la saya suh dorang ni anta saya..
sementara saya tgh buat treatment,
dorang boleh pegila mane2 kan...
cukuplah ari tu kna parking 2 jam RM4...
tak sangka pulak ari ni dtg terus2 dpt parking...
dah dapat parking, en. ady saje nak ikut nak tgk...
padahal mane boleh tgk pon...
saya kat dalam kan...
mase treatment tu tak dapatlah saya amik gambo kan...
yang pastinya kna bukak baju tnggal bra n panty je...
awwwwww..malunye....
kna wrapp pastu baring dalam selimut infrared haba...
best wooo..peluh2 dok dalam tu...
lega badan ni..kuar peluh...
buat tu dalam 30 minit la...
pastu machine plak....
tang machine ni saya tak tahan sket ni...
macam kna renjatan elektrik tu tapi taklah sakit sangat...
dia ade level2 dia yang takat mane kita dapat tahan sakit...
bestla sebab rase macam ade org urut je kat tummy tu...
nipon amik mase setengah jam jugak...
betulla kate sharon ~ consultation tu cakap yang bila dah habis buat semua treatment tu,
badan2 kita akan rase lemah macam kita jogging 2 kali pusing taman tasik shah alam tu...
memang ponnnn...aduuuiii...
lpas dah habis treatment, saya tgk en.ady n ijai tak balik lagi...
ade je kat lobi bizzy body ni...
balik...
masuk2 aje dalam keta...
waaaaaa.......ade bunga......
takyah tanya untuk sape kan...
of kos la untuk saya....
thanks papa.. i love you..muaaaaaahhhhhhhhhh...
dia mmg paham yang saya suka bunga...=p
tak kisah la kecik pon, janji dapat..hihihihi
kalau mcm ni hari2 la nak suh en.ady antakan...=p
mesti dapat bunga..hahahahha
bunga mawar yang melambangkan hati....
tu pasal la en.ady beli satu kuntum je...
sebab hati dia ade satu je untuk bagi kat saya...
kahkahkah..jiwang kan dia...

note : papa, next treatment hari khamis ni ye...papa antakan lagi tau...
cni susahla nak dapat parking...
ngehngehngeh...ayat simpati tu...=p

3 comments:

Unknown said...

waaa so romantik loh.. pandai en ady amek ati nuah ati pengarang jantung nye kan? pepon best tgk korang sentiasa bahagia..

Ana Lyana said...

hehe..thanks kak ila...

Afrezal Karim said...

wahh.. lepas ni slim laa sempat ni b4 kawin :). All da best :)

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...