nak kawen...

adeiii...
saya tgk gambar ni, tetiba saya rase nak kawen...
papaaaaaa........jom kawen cepattttt...
hiks :p tercekik plak en.ady kalau dia tgh minum air sekarang..
hehehe...
sabar na sabar...sikit lagi je tu...

anyway, congrats to ceera n ciput...
sory tak dapat dtg..
huhu..sebnarnya terlpas pandang tarikh tu..
tula ramai sangat yg kawen bulan 12 ni...
hajat di hati nak jumpa ngan sahabat lama..
si yana..kalau uols terjah blog ceera ade sorang pompuan yang jadik pengapit, pakai kaler baju ijai, rambut pendek...
sahabat lama yang lama tak jumpa...rindula dia..
erk..padahal dia keje kat shah alam je...boleh je kalau nak jumpa,
tapi tulah...masing2 ade komitmen...
Post a Comment

Done 1st Ramadhan

Selamat berpuasa uolls... Selesai dah 1 Ramadhan ye. Aku tahun ni amik yang waktu kerja yang masuk kul 8 pagi balik kul 4.30 p...