nak kawen...

adeiii...
saya tgk gambar ni, tetiba saya rase nak kawen...
papaaaaaa........jom kawen cepattttt...
hiks :p tercekik plak en.ady kalau dia tgh minum air sekarang..
hehehe...
sabar na sabar...sikit lagi je tu...

anyway, congrats to ceera n ciput...
sory tak dapat dtg..
huhu..sebnarnya terlpas pandang tarikh tu..
tula ramai sangat yg kawen bulan 12 ni...
hajat di hati nak jumpa ngan sahabat lama..
si yana..kalau uols terjah blog ceera ade sorang pompuan yang jadik pengapit, pakai kaler baju ijai, rambut pendek...
sahabat lama yang lama tak jumpa...rindula dia..
erk..padahal dia keje kat shah alam je...boleh je kalau nak jumpa,
tapi tulah...masing2 ade komitmen...

6 comments:

kojah said...

cpt2 kawen sis...nnti jemput sy...hiks!

Bro Framestone said...

jom la he...23x de jugak terase nkkhwin bile tgk mbe sorang2 berlangsung (dalam hati tnye bile la kite ek)

insya'lah ade rezeki adalah nanti

pRincESs_N said...

huhuhu..nk kawenn jgak laa....hahahahaha

FareeZan said...

oit ko py post same ngn aku adakah aura ceera telah meresap pada kita hahaha

Ana Lyana said...

serius weyy..aku nak kawen ni...
terasa lambat nye bulan 6...

Unknown said...

salam singgah...

kalau awk pegi wedding ceera,
tetntu kita blh jumpa kan,
hehehehehehhehe:)

slaam perkenalan dari saya,
cik wanie

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...