saya queen control kah?


Lelaki ni kan...
kalau kita sekat sikit benda2 yang dorang suke, like..hisap rokok tu kurangkan la, tak elok untk kesihatan kan, pastu nak make up keta, buatlah tapi jgn la over2 n keterlaluan sangat...
dahla nak kawen, simpan2 lah duit tu...
kalau gaji berpuluh2 ribu, saya tak heran pun,
buatlah aper yg ko raser nak buat kan...
tapi dapat gaji pun, boleh la nak simpan lpas tolak semua2 kan...
boleh tak dia kate, kita kontrol dia...
uwwwaaa...salah ke aku ni...
aku cuma advice sikit2 je...
adeiii la...
sekarang ni saya sentap gile ngan dia...
lantakla, kawen ke tak kawen ke...
suka hati dia lah...
dia nak buat ape pon buat lah!

then, saya hantar msg, minta maaf dan berjanji tak akan kontrol dia lagi..
yela, saya pon rase bersalah lah jugak bila dia dah ckp macam tu..
saya tak nak la dia raser terkongkong bila hidup ngan saya nanti...
boleh tak dia kater saya merajuk...
adooooiiiiilaaa.....ponin acik!!!
stresss gue ari ni!!!

1 comment:

fazemy said...

You know Liyana..lelaki ni kan kita tak blh sekat2 kemahuan dia tau. Biarlah dia nak buat apa ikut suka dia. sbb diorg ni lmbt matang! haha. itu nasihat mak aku dulu. Kita tegur2 sikit tu blhla kan. Klw dia dh merokok sblom kenal ko..biarkan dia. Sbb dia tak nak ada 2 mak (ko dh mcm mak dia la bebel2) dlm hidup dia. So biarkan je. Time tgh good mood slow talk suruh dia berhenti. Then bila dia nak berhenti tu msti dtg dlm hati dia sndiri. Psl mekap kete tu..laki aku sebulan sblom kitorg nk kawin dia tukar engine kete harga 5k..agrhhh stress giler aku time tu. Tp 2lah diorg ni x matang. Tak tahu nk bezakn mana yg penting mana yg tidak. Lantak dia je lah Ana. Yang penting ko ckp ngn dia..duit hntran kawin unt ko jgn kurang sesen pun. itu aje. Lelaki smpai masa dia akn berubah sndiri. Kita takyah suruh:-)

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...