terjah uptown

oh ye..ni kes malam isnin ari tula...
yg saya mc tu kan...
balik dari opis saya tu saya lepak kat umah abg gee n kak shima...
kat puchong la...
sebab blh lenjan wifi free sampai pengsan...huhu...
tapi sensorang bosan gak...
so, dah ptang sket baru ijai n en.ady balik...
malam tu dorang ajak g uptown...
maklumlah, dah dapat advance gaji...
org keje kilang pahamla advance ni...:)
ijaila yg beria-ia ajak g ctu...
usha ape2 dulu..
niat dorang ni carik baju n short pant...
mase ni sakit gigi dah kurang sket...sebab dh makan ubat kan...
tapi angin jugak saya..,
ala..penatlah nak jalan kat uptown ni...
beso sangat..
pastu layan dorang ni yang sangat2lah memilih..
adooyyaiii...
last2 g terjah butik ni...
yg jual baju2 club bola like man u, liverpool, bla bla bla...
ijai berkenan ngan baju ni, terus sambar...
papa...hiks :p apsal buat muka camtu...???
hehehe..dia tak dpt baju sebab takde saiz baju yg dia berkenan tu..
ahaks.....
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...