Thursday, September 1, 2016

Happy bufday Aqil n makan durian

Thanks Zura jemput kite... 

Happy bufday Aqil. Tak nampak pulak birthday boy nya.. terlindung dek bakul tu...

Keciknya dunia, rupanya Zura ni adik kepada kawan itm aku dulu, kak shelly. Lamanya tak jumpa ko kak...





Memang peluk erat2 lah kan... hehehe... bila lagi dapat jumpa kan..:)


Balik dari rumah Zura kat Bangi tu, ada kat jalan apa ntah, banyak orang jual durian tepi-tepi jalan... ajakla Enady singgah, dah lama sangat tak makan durian. Kat kampung buahnya tak menjadi sebab tenggelam dek banjir hujung tahun 2014 dulu. 




Macam hape je rambut depan ko Zara, balik tu zasss aku potong... tak kemas langsung. Anak-anak aku semuanya hantu durian... Durian je tak berapa nak jadi hantu, kahkah!



Iman sila tengok je yer. Aku suka makan durian kampung2 tu... 3 bijik RM10 je... isi tebal2 aku tak bape kenan sangat.

Tq boyfren sudi layankan anak tekak minimu ini... :)


No comments: