Menang Water Pitcher Shaklee Bernilai Lebih RM4++.++




Alhamdulillah syukur alhamdulillah... Terima kasih yang tak terhingga pada kawan-kawan yang sudi bantu menaikkan LIKE aku...

Niat asal saje nak masuk suka-suka n nak memeriahkan lagi contest Supermom Shaklee Story anjuran Master Mami Hadhatina ni... Dah alang-alang aku ada testimoni before n after yang sangat berharga dengan produk Shaklee ni, apa salah nya join..hehe

Story memang dah ada. Just hantar penyertaan then usaha sikit untuk minta kawan-kawan LIKE kan testimoni kita tu, pastu menang...

Yang bestnya jugak, di samping kita promo testimoni kita tu untuk dapatkan LIKE, secara tak langsung, order Shaklee pun masuk... Haaaa, itu bonus lah... :) Kita niat nak share kebaikan, makanya yang datang semula kat kita kebaikan kan....

Water Pitcher Shaklee ni memang dah lama aku idam2kan jugak... Seronok lah kan, penapis air stail gini pulak... tuang je air dalam jug tu, then dah cukup tapisnya, minum... Senang nak travel mana2 bawak benda alah ni...

Seronok rasa buat bisnes sambil-sambilan dengan Shaklee ni... Di samping kita dapat banyak benda baru untuk dipelajari, kita dapat bantu juga dengan orang di luar sana untuk jadi lebih sihat dengan Shaklee... Itulah kelebihan jadi ahlil Shaklee.... Aku siap dapat hadiah lagi haaa... Mana-mana program anjuran di bawah group Master Hadhatina, jangan segan-segan untuk join... Dorang tak makan orang nye,, hihihi... Sambil-sambil merapatkan ukhwah kan...

OK, sapa yang nak join ahli Shaklee, moh kita sembang-sembang kat whatsapp di nombor 0182244135...

Banyak benefit menanti anda... Diam tak diam, dah nak masuk tahun ke -4 aku jual dan makan produk Shaklee... Macam-macam shakleeeffect jugak aku dah rasa... 

Korang bila lagi? :)



♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...