Friday, December 18, 2015

Mendonut bersama Dani

Mama terlebih rajin sebenarnya.

Kemas-kemas dapur, ternampak pulak satu pack yis mauripan... Apa nak buat ni kan... Tapi dalam kepala terbayang donut je sebab geng-geng Whatsapp UB kemaruk masing-masing mendonut. Gebu gebas je semua.. Hehehe...


Mula-mula aku buat sorang je... Uli la kat dapur tu terkontang kanting.. hahaha. Tiba masa nak bulat2kan tu, Dani menunjukkan minat... Aku buat bulatkan kecik2, pastu ajar dia buat bentuk donut tu... Kedut-kedut haa, dia buat... Takpelah kan abang, janji masuk perut sedappp... ;) Zara macam tak berapa minat, kalau dia minat dah lama dah dia berebut ngan abangnya nih...



Hasilnya bila digoreng.. Hihihi... adela rupa donut kan... :)



♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

1 comment:

Rizziela said...

anak3 sy pun suka menolong kat dapur.. tp jenuhlah berkecah