Ke Taman Wetland, Putrajaya

Tq to all teachers kat TBC INSPEN. Susah payah arrange untuk bawak budak-budak ni pergi ke Taman Wetland ni. Mak pak deme pun tak pergi lagi kat tempat baru ni.. hihi... Taman Wetland tu dah pernah pegi la, tapi yang tarikan baru ni lom lagi.. Nanti nak pegilah sekali ke sana...

Macam biasala, balik sekolah tu excited bebudak ni bercerita... itulah inilah begitulah beginilah... Macam-macam... hehehe...Mama senyum je la melayan...


















♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥
Post a Comment

Popular posts from this blog

Tips hapuskan ulat gonggok

Tanda-tanda nak bersalin

Panduan Nak Daftar Anak Ke Tadika MAIWP