Wednesday, August 19, 2015

Selamat Bertunang Nasiha

Ni pun cerita 6 bulan lepas... Bulan Februari ari tu...

Bagus jugak Nasiha aka Tasya buat majlis bertunang time cuti raya cina tu... Sekali balik je kan ngan Ati kawen. Patutnya Nasiha bertunang bulan 12, tapi mase tu Kg. Gajah banjir kan... sian dia, pelamin dah siap dah, sekali postponed la dekat-dekat tarikh Ati kawen. Senang sedara mara semua balik sekali harung.. hehe...


Laman umah Mak Uda yang kena gak banjir tahun lepas.



Zara spam pelamin cik Tasya... hamboi hambooii berangan yer zara...siap terliuk lentok... Malam sebelum majlis lepak jap umah Mak Uda borak2 kosong... Lama dah tak gosip2.. hahaha... rindu zaman bujang2 dulu ngan kazen dok bersembang sebelum tido...







Kakyang, Tasya n me...


Ibu n Kakyang

Nilah tunangnya si Tasyot...


Ngan kazen2 n adik2.... Psss, Kakyang, asal nampak gem dlm gambo ni... wakakaka...


Saat disarungkan cincin oleh bakal mak mertua... Orang dekat je tunang tasyot ni... Ipoh nun haaa.. setahun lebih lagi kawen la dorang ni... inshaAllah...





Sekian, cerita tunang Tasya n alaaa tak ingat nama tunangnya...

Selamat menjalani kehidupan bertunang yer Tasyott... Harap bersabar la di alam pertunangan ini.. ecewahhh.. hihi...


♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

No comments: