Tuesday, June 16, 2015

KidZoona

Dulu dah pernah pegi sekali...

http://honeysour00.blogspot.com/2013/11/kidzoona-aeon-taman-equine.html

Pastu lamaaaa dah tak pegi... Hehe...

Then weekend yang cuti panjang ari tu taktau nak jalan mana lagi, papa dorang ajakla g taman indoor... so sini jelah yang paling dekat, murah dan besar. Kat D Pulze tu kecik. tak puas budak2 nak main...

Masuk sini macam dah naik harga. RM17 sorang. Dulu RM15 kot. Ikut la lama mana anak-anak korang nak main...nak tido situ pun boleh..hahaha.. *taklah.





Tempat ni ber'aircond'. Taktau la nape Zara main berlari-lari dalam ni macam berpeluh pulak gambar..




Mama pun nak main dalam ni.. Hahaha... Bagi can laaa..



Muka kami sama... :)



Suh Zara amikkan gambar... alahaiii anak... jauh bebeno...


Main traktor pulak...


Lepas tu ada sesi mewarna...




Tekun betul kakak sambungkan titik2 tu...




Lepas mewarna tu, ada maskot ni keluar.. Taktau la apa nama dia..haha, dah lupa... Si Zara mula-mula takut nak ikut joget2 tu, tapi lama-lama mula seronok joget-joget...



♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

2 comments:

ComelComot said...

http://comot-pink.blogspot.com/2015/06/ikan-kembong-masak-stim-dari-sdtkc.html
So Resepi kali ni adalah kembong masak stim.

LYAfrina said...

dah besar anak2