Wednesday, June 3, 2015

Kenduri Kahwin di Bukit Jelutong

Haaa, cuti sekolah dah start ni memang tiap-tiap minggu la ada orang kahwin...

Minggu lepas kat Bukit Jelutong, Tq Puan Bashah di atas jemputan. Tapi yang datangnya kami berdua je. Anak-anak kat kampung lagi...

InshaAllah minggu ni balik amik dorang n ada kenduri kawen gak. Schoolmate aku dulu.. Hahaha, tak sangka betul kome ye... Madah ngan Abu... Pandai korang buat seprais.  Madah ni member sekolah menengah dulu, sekarang ni geng aerobik Ibu aku.. hehe... Abu pulak kawan sekolah menengah gak... sekampung juga... dekat-dekat je jodoh korang yer... Tunggu aku datang nanti :)


Actually pagi-pagi tu kitorang merayap g Pasar Karat dulu carik baju basahan kami RM5.. Aku paling suka baju budak-budak n legging... dapatla rembat untuk anak2 sekali...  walaupun RM5 tapi cantik2.. Jadikla nak, baju kat rumah ngan g Taska... :)

Lepas dah merayap tu carik petronas, salin seluar.. berpeluh2 haaa... Pastu baru g Bukit Jelutong...



Kerabu mangga dia sedappppp nyums! Air sirap tu menggoda. Dahla tengah panas kan... minum air je dah bergelas-gelas, Mujur catering sediakan jug kat setiap meja.. Bagus.. takyah aku bangun 3-4 kali nak amik air.


Dah 2 kali aku g wedding jumpa pelamin macam ni.. Memang tengah in ek pelamin macam ni?




Yang ni paling aku suka. Really love it! Comel sangat kat mata aku... Dah simpan buat hiasan n kenangan dah. Bunga tu DIY je oleh Puan Bashah. Mane aku tau? Hahaha, sebab 2 minggu sebelum aku ada g umah dia jap hantar Collagen. Nampak la dia tengah buat goodies ni... Kreatif la puan... Warna purple plak kan... warna favourite ai tu.. :)


With Puan Bashah...Muka tanpa bedak dan lipstik. Ate baru balik dari Pasar karat... hahaha, berpeluh-peluh... Minyak wangi je bawak...



Disebabkan ada hal petang tu, x sempat nak lepak lama kat situ n tak dapatla nak tengok pengantin...

Tq Puan Bashah di atas jemputan... Gantung kuali saya tengahari tu... :)




♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥