Dah Keluar Daun

Lama jugak nak tunggu batang pokok ni bertunas...

Aku hampir-hampir putus asa la sebab tunas tak tumbuh-tumbuh... Rasa nak cabut dah batang tu nak buang...

Aku balik je dari Kursus kat Trolak kan, tiba-tiba tengok pokok ni dah bertunasss...

Waaaaaaaahhh, 

Tak sangka!

Bertunas akhirnya kamu...

Silalah membesar dengan jayanya okey... :)










Ni entry masa awal-awal aku tanam...




Post a Comment

Done 1st Ramadhan

Selamat berpuasa uolls... Selesai dah 1 Ramadhan ye. Aku tahun ni amik yang waktu kerja yang masuk kul 8 pagi balik kul 4.30 p...