Terapi Mata

Hobi dah tak baru.. Cuma tambah collection aje... :)

Tumbuh tumbuhan yang hidup dalam rumah ni nak bagi segar je mata memandang selain mengindahkan balkoni rumah.. hehe...




Pokok daun kari dan daun kucai... Semoga kamu kamu hidup ya.. zaman GST ni kenala bercuck tanam...



Koleksi terbaru...Ada 1 pokok tu nak kena buang bunganya sebab dah macam hape ntah... tak lawa!



Yang belah kanan tu taktau pokok apa, tapi mak kata lawa. cucuk je nanti dia hidup. Baiklah mak.. heee...



Pokok bunga tu beli kat IKEA, pasu tu beli kat kedai RM2.. cantikkan.. hari tu tengok kat IKEA harga dalam RM8.90 kot... lupa dah...



♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...