Sunday, May 3, 2015

Balik Kampung Lagi

Balik kampung Pahang pulak ler...

Ada big mission kali ni...

Nak g hantar rombongan meminang untuk adik ipar den yang sorang je tu.. hehe...


Selfie sikit ngan tudung AJ baruuu.. hihi..


Kalau balik siang kan, memang konfem2 mengantuk... mata tu tahan je ngantuknye, xleh nak tido sangat sebab kang Enady tertido gak.. naya... mohler kita buat aktiviti sikit papa oi... wefie!



Anak-anak memang sedap tidolah kan... Ada rezeki mohler veli kete besar sikit papa, sian haa anak2 tido berhimpit... amin..


Wefie with Dani!


Dah sampaiii, aku suka sangat tengok rumah-rumah kat kawasan Felda ni... cantik bila dorang decorate kawasan kampung tu... tengok tu batu bata dorang susun, siap berkaler2... kuning merah selangor la... patut putih hitam pahang.. tapi tak menarik plak kan putih hitam.. tak ceria...


Sampai-sampai, kat dalam peti ais mak ada buah pelam padi... ape lagiiiiii... nyums!!

Nanti kisah bertunang plak ye... next!

♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

2 comments:

antalya said...

itu bukan kaler bendera selangor la ana...kaler oren felda.hehehe

mamaelly said...

balik kampung mmg heaven kan ana