Sikit lagi

Thanks to Dayu....

Ari Jumaat ari lepas, kat wasap grup, dia bagitau gambar Zara terselect untuk Top 3. Aku dah baring2 nak tido dah kot mase tu... terus melompat bangun aku dari atas katil...

Haaaaaaaaaa....

Berdebor.. haha...Laju jantung berdegup!

Baru Top 3 tu, belum lagi aku dapat redeem g HK Disneyland tu kan... Hahaha, drama sangat ko Ana! =p

Then bertalu-talu la ucapan Tahniah dari semua.. Tq semua...

Tapi...

Saya belum menang lagi, cuma point tu dah bertambah la.. merapatkan jurang nak redeem point g Hong Kong Disneyland. All included ok.. Hotel, flight, tiket park..

Wow!

Kalau dapat pergi tu memang rezeki anak-anak la ni...




Tinggal 1 challenge lagi akan release pada 2 April nanti. Tajuknya tak tau apa.. Tunggu je lah n upload...

Doakan aku ya dapat redeem tiket HK ni... :)




♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

2 comments:

Unknown said...

hapy utk kwn2 yg menang contest ni..
Hope de rezeki anak2 utk k HK tu ye ana lyana..

mamaelly said...

cayokkkkkkk ana...semoga menang kay!!!

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...