Saturday, March 21, 2015

Hot Air Balloon Festival Putrajaya 2015

Hot Air Balloon datang lagi... 


Alhamdulillah tahun ni pun aku dapat pegi bawak anak-anak.. Papa anak-anak takde, Makyang je yang temankan...

Beria bangun pagi2.. hahaha sekali sampai, belon panas tu dah berterbangan.. kul 8 pagi sampai mana la nak ada kan.. hikhik..

Takpelah anak-anak, jomla je lah kita meround kat sekitar Hot Air Balloon Festival ni je lah...


Dapat jugak main giant bubble ni.. hahaha.. kecik2 dulu tak merasa main mende alah ni.. kuikuikui...



Kamera ipong memang lawa. Ok bai.=p





No idea nak tulis apa... :)


♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

1 comment:

Tengku Fauziana said...

kamera ipong memang lawa..