Monday, February 16, 2015

First Bento Zara




Zara ni kadang dia akan jadi picky eater. Kadang dia boleh jadi kuat makan sampai tak benti2. 

Dan dia bukan seorang yang suka coklat. 

Berbeza betul ngan abang dia...

Roti2 ni pun tak makan sangat...

Sampaila ter pegi plak ke daiso kat cyberjaya tu...

Ade mole untuk buat bentuk2 tu kan...

beli la yang bintang tu..

Balik rumah try buat,

Haaa... berbintang-bintang Zara makan...

Maka, mak ni dah bersemangat bila tgk dia nak makan roti kan..

Hahaha, mak-mak sangat kan...

biasala...

So, hari ni bawak bekal sorang 1...

Dani yang biskut tu, Zara yang roti tu..

Rasa macam tak cukup plak...

Ok, nanti mama beli lagi yang besar sket kat Daiso ok...

Dani dari hari pertama sekolah lagi aku memang dah bawakkan dia bekal...

Kudap2la masa change time untuk kelas KAFA ptg tu kan...

OK, tu je.. hahaha

Semoga mama korang ni rajin... 

Chaiyok chaiyok!



♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

No comments: