Cyrus Amiera

Ada yang dah kenal ngan Cyrus Amiera?

Belum?

Meh aku kenalkan...

Cyrus Amiera ni one of my quality frens aka BFF ... dia seller yang buat jubah cantik2 dari kain crepe satin yang sangat best! Pakai InshaAllah tak nampak panties or else.. =p

G terjah IG dia kat https://instagram.com/cyrusamiera_/

So, ari tu dia ada bukak booth kat Putrajaya... Dah dekat kan, terjah la sekejap masa rehat hari Jumaat...

Dah lama sangat tak sembang2 macam zaman masing2 bujang dulu.. Oh ya!, exopismate gak ni.. :) Teringat g teman dia bayo duit moto kat Serdang. Balik singgah Uniten beli cendol. Tak habis bagi aku minum. Tak habis makan bagi aku... Nak membowling, aku jugak yg kna teman. Hahaha, teringat plak zaman2 lagha dulu2...



Banyak kaler jubah dia... aku macam dah cop royal blue tu untuk raya nanti.. hehe.. Boleh custome made tau jubah dia, exspecially untuk yang plus size macam aku ni... :) *bila nak normal size ni T_T



Ni Hannah.. gerammmm ngan mudak ni... Dok kacau2 dia pun tak bangun2 tau.. Baiknyaaa kamu hannah.....


Miera si Tokey Jubah.. :)


Semoga ko success Na... aku doakan!

#Tiap2 bulan dia ada bukak booth kat Jabatan Peguam Negara Presint 4 nun, Korang mane2 yang tengok sendiri kain jubah dia, elok sangatlah terjah ok.. :)


♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

2 comments:

Axie04 said...

wei... aku follow ig die... terliur tengok die punya jubah

Unknown said...

Dah pollow dah beliau kak,.... sangat comel okay. hehe

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...