Untuk Surirumah Sahaja!!! Yang Lain Jangan Klik.




Perhatian....

Entry ni adalah untuk sesiapa yang nak kuruskan badan dengan cepat... Tanpa berpenat lelah...


Untuk Surirumah Yang Nak Jaga Body

Bagus untuk surirumah yang nak jaga body... supaya tak kena tinggai macam Mah kan... ( refer artikel suami curang ngan isteri 6 tahun dah sebab isteri tak lawo)

Sebenarnya, jadi surirumah ni lagi letih kan dari isteri yang bekerja pejabat di siang hari.. Bila dah letih tak sempat lah nak bermake over bagai kan... Makan tak jaga... dress up lagi lah ke laut... Asal nak pakai krim muka sket dah anak tarik2 baju nak tu nak ni... siannn...

Jangan risau puan-puan...

Dengan buat kerja rumah semua tu, puan-puan akan tetap berpenampilan cantik bergaya dan hot. tambah lagi satu, seksi.. Auch! :D

Macam mana caranya?

Cuba add on suplimen dari syarikat suplimen terhebat di dunia ni... Omega Guard dari Shaklee...


Testimoni Omega Guard Untuk Kurus

Di sebalik khasiatnya yang sangat baik untuk jantung, sangat baik untuk otak, sangat baik untuk kurangkan kolestrol... ada lagi satu yang sangat baik jugak.... Puan-puan boleh kurus dengan Omega Guard ni!!!!

Tak percaya???



Ni antaranya la testimoni yang ada... Banyak lagi kat internet.. Klik je Omega untuk kurus, berlambak2 testimoni.. :)


Omega 3 Adalah Lemak Yang Baik

Sebenarnya Omega 3 ni adalah sejenis lemak baik untuk badan kita. Biasanya kita dengar lemak tu tak bagus kan? Tapi lain halnya dengan Omega 3. Apa fungsi Omega 3 ni untuk badan kita?

Pengambilan Omega 3 sangat penting. Sama pentingnya dengan vitamin dan zat yg lain. Kalau kita kurang Omega 3, kulit kita akan jadi kering. So kalau nak tau kurang ke tak Omega 3 dalam badan kita, cek2 la keadaan kulit kita ni haa. Kalau kering petanda kurang Omega 3. Kadang2 sampai jadi ekzema. Huhu.

Omega 3 membantu mengawal kadar lemak jahat dalam badan. Dalam masa yg sama, Omega 3 ni membantu kita untuk memecahkan lemak jahat tadi. Lebih2 lagi kalau kita rajin bersenam. Kalau yg jenis metabolisme rendah, dah bersenam tapi masih tak turun berat badan, cuba tambah pengambilan Omega 3 dalam diet seharian kita.


Hormom Untuk Kawal Pencernaan

Dalam Omega 3 ni sebenarnya ada EFA. Fungsi EFA ni untuk keluarkan hormon untuk kawal pencernaan dan pengeluaran insulin dalam badan. Bila karbohidrat ditukarkan kepada lemak masa proses metabolisme, insulin akan mengurangkan jumlah lemak yang digunakan untuk tenaga, sebaliknya lemak tersebut akan disimpan dalam tubuh. Pengambilan Omega 3 ni la yg membantu mengurangkan pengeluaran insulin dan membolehkan lemak yg tersimpan ditukarkan kepada tenaga.



Omega 3 Untuk Kulit Cantik

Siapa cakap Omega 3 ni takde fungsinya untuk kecantikan? Salah ok!

Kalau nak dapatkan kulit yg flawless dan glowing, amalkanla pengambilan Omega 3 ni. Sebab Omega 3 sebenarnya mengurangkan masalah jerawat, keradangan kulit, mengurangkan masalah kulit kering dan kedutan di awal usia. Kalau ambik Omega 3, insya Allah kulit jadi lebih anjal, lembut dan lembap.

Omega 3 pon membantu selesaikan masalah stretch mark juga tau.



Omega 3 selain dari Shaklee

Cara mudah nak dapatkan Omega 3 ni dah tentu daripada real food. Boleh la tambah ikan salmon, kekacang macam badam, telur dan sayuran hijau seperti bayam, brokoli dan salad.

Tapi kalau nak dapatkan Omega 3 gaya Shaklee, boleh la dapatkan Omega Guard Shaklee! Dalam Omega Guard Shaklee ada 330mg Omega 3, 180mg EPA dan 120mg DHA.

1 botol Omega Guard Shaklee boleh tahan hingga sebulan. Maknanya kita spend dalam RM4.53 sehari untuk dapatkan nutrisi Omega 3, DHA dan EPA ni. Lagi murah kalau dibandingkan dengan salmon setiap hari kan??


So apa tunggu lagi?


________________________________

Ana Lyana
Shaklee Independent Distributor [ ID : 894161 ]
SMS/Whatsapp | 018-2244135 
anacomey_84@yahoo.com
FB : Ana Lyana

♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...