Trial Art Class @ Globalart, Presint 15

Lama dah citer ni.. sayang pulak terperap kat dalam draft.. :)

Ok kat grup wassap, Ann n Hany ajak aku join trial art class ni... 
Aku pun set.. ok je kan..

Free je takyah bayar.

Kul 11 pagi aku datang, hangkut la 2 ketols ni...


Masuk2 terus dok meja depan. bagus bagus...


Cantik2 kan...


Ala... Faqihah anak Hany ngan Alia anak Ann.. nak amik gambar dorang, dorang dok toleh ke lain plak..


Haaa, kan comel tu... 
Dani kusyu' sebab baru sampai.. 
Dia excited tu... :)


Dani mewarna... mula2 dia mewarna dulu, memang comot.. terkeluar2...
So, kat umah, aku ajar dia kaler gini gini... 
Alhamdulillah lepas tu elok dah mewarna.. 
Xde terkeluar dah...
Nak ajar kaler satu hala pulak lpas ni...



Zara. Ade slide n toys kat situ... Adik xleh mewarna sebab bawah 4 tahun.
Dia 4 tahun ke atas sahaja... Eh ke 3 tahun ke atas ek.. lupa dah...



Tu cikgu-cikgu2 dia...
Speaking.. Terkebil2 anak aku.. Si Dani takat name, age, live tu tau lah... hha.. siann...
Nanti dah sekolah belajar la ek...


Kaler shape pulak... kena buat 2 tone kaler...




Kami : aku, Hany dan Ann...



Ok ni fees dia... 

Dani n Zara tak planning lagi nak hantar dorang kat sini.. Aku ingat nak hantar kelas Elmo tahun depan... Tengok dulu lah mcm mane...


2 comments:

Unknown said...

syiok nyer..kalau dekat2 umah aku ada mcm gini..aku anta gak aryan tu..hihih

Unknown said...

mcm best je kelas ni...aqil dlu pn kaler keluar garisan skrg improve skit..xbykla..skit je pn..hehehe..

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...