Wednesday, November 26, 2014

Bercuti

Hehe.... bukan iolls yang bercuti.. tapi anak2 ai lorr.. =p

Deme dua orang tu dah balik dah ikut nenek dia malam tadi... Huwaaaaa, rindu dh malam tadi tido sensorang. Papanya pulak keje malam... huhu...

Takpela, bagi deme kebebasan sket mama takde.. haha... Takdela dengar mama marah2 n jerit2 kan abang n adik? hehe...


Dani Zara n Icha.. cousin dorang. Anak Ijai n Fyqa.


Aku tengah membayangkan kalau aku anak 3, mesti cam ni kan.. haha... cam best plak ramai2...


Yang kelakarnya, si cha takleh nak cakap proper lagi. Cakap bahasa Jerman. Boleh pulak budak 2 orang tu paham n sambung sembang.. kahkahkah... pastu dani ngan zara jadi translator bagi Icha... Icha nak sikat.. Dani cakap : Adik, Icha nak sikat la.. g amik. wakakaka... Comel ok korang ni... Pls jadi cousin yg kamceng ok... :)

Budak2 dh takde ni, pagi2 aku cepat la sampai opis.. kuar kul 7 pagi, 7.15 dh sampai... bersih rekod attendance bulan November ni.. haha... pastu selalunya pagi2 lepas dorang siap aku mandikan n pakai baju, aku akan buat susu n bukak tv, tekan 611 atau 617. Pagi tadi pun aku tertekan 611... sebak plak.. sobs sobss.. yelah rutin kan... :)

Takpe takpe, aku ok je. =p

Gambar bawah ni nenek deme whatsapp gambar2 deme tgh buat ape...

Zara tu tgh berangan la tu, main selimut2...


Ichaaa, dekatnye awak tgk tv!!!



Icha ketuk kepala aki?? Hehehh...Zara baring sebelah aki...


Alolololo.. sweet je semua cucu-cucu Aki dok bergelimpangan ngan Aki... Mesti happy Aki tu... Ok ayah, selamat berhibur dengan cucu-cucu.. hehe...



Nangis taknak basuh poo poo... adoi la zara...


Mesti dia tengah best2 main ngan abang n icha, dia kena basuh poo poo... 

hehehe... oklah bai!


♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

No comments: