Ke Jolobu, Negeri Sembilan

Tq Faz sebab ajak pegi sekali...

Ada staff INSPEN ni kawen, aku dapat kad jemputan. Tapi tak berapa nak kenal so berat la hati nak pegi. Lagi satu sebab Enady keje..

Tapi Faz offer la.. jomlah pegi sekali ngan dia. Masa ni lah nak kenal2 ngan staff INSPEN. Ye tak ye jugak kan...

So, kitorang konvoi la dari Inspen ke Jelebu, Negeri Sembilan. 9 buah kereta semuanya kot...




Syukur la Dani n Zara xde buat perangai sangat. Boleh handle lagi...Masa balik je sikit si abang buat perangai, penat la tu...


Lauk kenduri sedap sangat hoiii, tempoyak pucuk ibu.. Ya Allah sedapnyaaa... teringat2 ni...


Yang berdiri kat belakang2 tu geng2 konvoi...


Ummy tak konvoi. Dia g sendiri2 sebab nak g umah org kawen lain kat mane ntah... 
Group Photo bersama pengantin dan staff INSPEN...


 And last, dengan officemate gue, Ummy.. 


♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...