Sunday, September 14, 2014

Rendang




Aku masak rendang je untuk lunch ni...
Teringin pulak tekak ni nak makan rendang...
Bahan2 pun ada..
Apa lagi..
Zasss..
Sap sap soii je siap...

Rendang kat atas tu kalau tengok live dia warna kuning tau
Taktau nape masuk dalam kamera jadi warna macam masak kurma pulak

Suap Dani ngan Zara makan tadi
Si Dani boleh cakap plak..

"Mama ni hebat la.. pandaila mama masak. Sedap sangat"

OmG

Awak cakap macam tu kat mama abang?

Banyak kali dia cakap...
Ingatkan dia nak amik hati je...
Rupanya, memang dia rasa sedap kot
Sebab
Dia makan nasi sampai 3 kali tambah
Aaku buat tak pedas
So, dia makan dengan rasa senang hati..
Hahaha
Tapi aku tak puas sebab tak pedas.
Nak masak asing aku malas...


Ok abang!
Terima kasih sebab puji melangit kat mama
Sori takde hadiah..=p
Nanti mama masak sedap2 lagi untuk abang n adik yerp...

Mama is terharu ye abang...:)

Love u olls.

No comments: