Tuesday, September 16, 2014

Promo DOUBLE EXTRAVAGANZA

Fuhhhhhhh, tiup nafas dulu....

Tak pernah-pernah sepanjang 2 tahun penglibatan aku dalam bisnes Shaklee ni, dalam sebulan tu ada dua promosi! Double Promosi, 2 bulan pulak tu... weehooo Kan BEST tu.... Bertambah2 murah la bagi pengguna tegar Mealshake dan Collagen kan... Jangan lepaskan peluang keemasan ini...

Yang Paling best MEALSHAKE tu haaaaa... BUY 3 FREE 1 yerp!!!

Leh buat stok 3-4 bulan dapat pulak free 1, sampai bulan ke 5 lah takyah dok beli Mealshake dah.. Silap-silap kongsi haa mak apak anak2... tak sempat bulan kedua dh habis... kuikuikui...

Jadi jangan lepaskan peluang KEEMASAN dan TERHEBAT ini!


Meh nak review betapa bestnya Mealshake ni...




6 fakta tentang Mealshake:


1. Nutrisi Lengkap
Menyediakan 24 jenis vitamin A- Z ,mineral dan ‘Trace Mineral’.Kekurangan ‘trace mineral’ akan memberi kesan kepada penyerapan vitamin-vitamin dan menyebabkan enzim tidak aktif. Ia juga mengandungi soya lecithin yang bertindak dengan vitamin larut lemak.
*Sesuai untuk mereka yang ‘susah’ menelan pil dan juga mereka yang ingin menjaga berat badan.
2. Membekalkan Nutrien Kepada Sel-sel
Kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa) yang membantu dalam membentuk kulit, kuku, rambut,organ-organ, darah, sel-sel imunisasi dan sebagainya.
*Badan lebih sihat. Malah Protien juga penting untuk penghasilan susu badan.Sangat sesuai untuk ibu-ibu yang menyusukan anak.
3. Untuk Pembesaran
Mengandungi asid folik, Biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses membesar.
*Sesuai untuk tumbesaran anak-anak dan juga sesuai untuk ibu-ibu yang sedang mengandung.
4. Anti-oksida
Mengandungi vitamin A, C, E, zink dan selenium yang merupakan komponen anti-oksidan untuk anti-penuaan.
*Sesuai untuk mereka yang ingin kelihatan lebih muda dan mementingkan kecantikan.
5. Pemulihan Kulit
Mengandungi lengkap vitamin B-Kompleks, iron, copper untuk membentuk sel darah merah yang sihat, sekali gus meningkatkan warna kulit.
*Sesuai untuk mereka yang inginkan kulit yang cantik dan halus mulus.
6.Detox
Kaya dengan serat yang membantu (peristalsis kolon dan perut / buang air besar) untuk menyingkirkan lemak berlebihan dan bahan buangan daripada kolon dan perut.
*Sesuai untuk kanak-kanak serta orang dewasa yang sering mengalami masalah sembelit.


Antara kebaikan Mealshake ini ialah : 
  • rasa vanila yang menjadi kegemaran kanak-kanak
  • sesuai untuk kanak-kanak berumur 1 tahun keatas 
  • sesuai untuk seisi keluarga
  • Boleh menjadi instant sahur meal/ breakfast sekeluarga
  • Rendah lemak namun kaya dengan 19 vitamin utama, protein, fiber dan mineral sertakalsium yang penting untuk tumbesaran kanak-kanak.
  • Meal Shakes memberikan tenaga dan menguatkan sistem imun kanak-kanak
  • Memberikan kecergasan dan meningkatkan kesihatan
  • Mengurangkan eczema kepada kanak-kanak dan juga orang dewasa
  • Meningkatkan selera makan anak
  • Jika anak yang kerap demam lazimnya akan kembali sihat lebih cepat daripada biasa
  • Pilihan terbaik buat mereka yang tidak pandai telan supplement berbentuk "tablet"
  • menangani masalah sembelit pada kanak-kanak
  • amat bagus untuk kanak-kanak yang obesiti 

Dapatkan Mealshake dengan harga terhebat di abad ini!!!


OK, review Collagen Powder pulakk...



Kebaikan Collagen Powder Shaklee


  • Anti penuaan - mengurangkan kedutan dan liang roma.
  • Melembap - melembap dan mengurangkan kekeringan kulit.
  • Mencerah - mencerahkan pigmentasi dan jeragat.
  • Menegang - menegangkan payudara dan pinggul.
  • Menyubur - menyuburkan rambut, kulit, kuku
  • Meningkatkan Pergerakan - Badan lebih bertenaga dan aktif.
  • Mengembalikan Keanjalan - Kulit lebih muda bermaya.
  • Membantu proses pemulihan osteoperosis & osteoarthritis ( tulang dan otot2 dalam badan)
  • Mengembalikan kesegaran dan keremajaan kulit ( kulit lebih berseri dan cantik tanpa sebarang mekap)
  • Mengatasi masalah kulit kusam,berminyak, kering dan berkedut( kulit lebih firm,pinkish dan tegang)
  • Membantu melicinkan tumit merekah dan kuku malap&mudah patah ( mengurangkan masalah tumit pecah, kuku mudah patah)
  • Menyubur dan menyihatkan rambut agar kelihatan hebat dan berkilau ( rambut lebih lembut, sihat dan hitam berkilau)
  • Membantu mengaktifkan semua metabolisme tisu-tisu tubuh ke tahap maksima
  • Menghilangkan parut-parut lama dan kesan jerawat
  • Mengurangkan selulit dan memastikan kulit sentiasa cantik
  • Minda lebih cergas dan pergerakan tubuh menjadi lebih lancar


Best kan? Jadi hubungi nombor tertera di bawah untuk membuat pembelian...:)


________________________________
Ana Lyana
Shaklee Independent Distributor [ ID : 894161 ]
Hp | 0182244135
anacomey_84@yahoo.com

FB Page : Dani Dania Store




♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

1 comment:

Ainul Mustafa said...

tulis pengalam sendiri guna mealshakes & backlink ke entry ni