Juadah 6 Ramadhan

Salam 6 Ramadhan...

Kejap je dah 6 hari berpuasa kan... esok dah genap seminggu... lagi 3 minggu raya.. persiapan korang mcm mane? Aku ala kadar je tahun ni. Tapi tema warna tetap ada.. hehe.. kitorang pilih hijau... :)

Ok dah . Nak cerita pasal menu berbuka utk hari ni... hari ni berbuka sorang je. Cik abe shift malam. Tp tetap la masak untuk dia bawak bekal..

Menu hari ni.. jatuh kepadaaaaaa....

Daging masak kicap dan sayur kangkung tumis belacan.

Hihi.. simple je.. kelentung kelentang kelentung kelentang. Dah siappp... campak2 je uolls.. oh ye.. hari ni xde kuih muih.. sebab berbuka sorang je.. mmg xlalu la makan banyak2...

Lagi 10 minit nak berbuka... korang masak apa ari ni?

Selamat berbuka...:)

Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...