Wednesday, June 18, 2014

Restoran Tuan Faridah Ayam Kampung + Old School Sengkuang Calit



Tadi lunch makan ni... Perghhh perghhh perghhh n perghhh! hahahaha.. maknanya sedap tak terhinggalah tu..=p Tq yer kawan, sebab tolong bawak.. Dulu pernah dah sampai sini.. 7 tahun lepas.. hahaha, bapak lama kan.. CC Yusuf yang bawak mase tu...tak ingat ngan sape lagi...Memang terangkat habis la!

Kalau nak terjah, carik je kat Google, Restoran Tuan Faridah Ayam Kampung, Bukit Puchong. Ok selamat menerjah..:)

Lepas makan tu, seberang jalan restoran tu ade pulak gerai org jual sengkuang calit ni... Perghhh perghhh n perghhh. sedap jugak uolls! hahaha, lama giler tak makan sengkuang calit ni... selalu makan waktu sekolah dulu2 je.. dulu balik sekolah mesti beli. 20sen je sekeping. Sekarang? RM2.50! Hambekkk ko... hihi,, tapi takpe, berbaloi. sedappp..:)







Kot-kot terpegi ke Puchong tu, singgahla sini yerp..:)


♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

No comments: