Banyak ke dapat bonus bila join Shaklee ni?

Kat hospital ni sambil tgu giliran. Bawak anak dara ni follow up ear infection yg kene sebulan yg lepas...

Oklah aku nak memanfaatkan waktu yg ada nak citer la apa yg best sangat bila buat bisnes Shaklee ni..

First question selalu org tya kan, banyak ke bonus dapat?

Bagi aku sendiri... banyakkkk! Banyak sangat bonus Shaklee bagi bila kita usaha secara luar biasa..:) kenapa luar biasa? Sebab kalau usaha biasa2 je atau xde usaha langsung mane nak dapat bonus berkepuk2 kan... depends on org tu nak banyak ke sikit.. aku mesti nak banyakkkk lah kan. So usaha pun mesti berganda dr biasa..:)

Susah ke nak buat Shaklee ni?

Konsep Shaklee ni kan senang je... ko buat je.. redah je.. lanyak je...
Ikut je... tak payah banyak bunyik itu susah ini susah.. itu tak boleh uni tak boleh.  Klu blm buat dh kate tak boleh, camne kan? Buat dulu. Cuba! Lama2 akan jadi biasa..:) ingat.. JUST DO IT!

Kena attend kelas ke?

Haa... pasal ni tak de la hari2 pegi kelas nya.. buat ape g kelas kalau soalan tu ko boleh tanya by wasap, fb ke kan... macam aku, sebulan sekali @ 2 kali mesti hati ni meluap2 nak g jumpa mak shaklee aku.. walaupun dlm telefon dah selalu contact.. tp rasa tak puas..:)

Saya jauh la.. camne nak jumpa sebulan sekali...

Tak menjadi masalah kan perkara tu. X suruh pun jumpa. Asalkan rajin contact mak shaklee kite.. sebab senang mak nak guide.. takde la korang terkapai2 kan.. nak berjaya tak? Kena banyak bertanya ok... nak tanya pon tgk soalan jugak... dah berbuih mak bagtau kalau tak tau jugak... hurmm.. mcm mane nak berjaya ni...

Ape lagi yg best join Shaklee ni?

Cash bonus tiap2 bulan dapat. Mcm mane nak dpt, boleh wasap n pm aku..:) pastu Shaklee bagi car bonus lagi.. car bonus ni dia bukan bagi kereta.. dia bagi duit. Duit tu terpulangla nak beli kereta ke ape.. ade lagi.. Shaklee bagi percutian free... semua Shaklee sponsor. Tinggal bawak duit belanja je... best kan.. tahun depan Shaklee akan bawak pegi Italy... jom pegi Italy korang!!! Tapi kena masuk ahli dulu..:) tahun ni trip pegi US.. bulan 8 nanti kalau tak silap..

Lagi? Apa yang best?

Eh ada lagi... yang paling best aku rasa puas sangat bila dapat bantu orang... tu sebenarnya objektif aku bila join Shaklee ni... aku rasa happy sangat bila dapat bantu org lain dengan Shaklee. Masa mula2 aku makan Shaklee... aku beli set menyusu.. aku makan n konsisten sebab aku nak yang terbaik untuk Zara masa tu.. nak menyusukan dia sepenuhnya sampai la yag termampu. Itu yg aku xdapat buat kat Dani dulu.. masa tengah berpantang aku makan set menyusu tu. Apa yg aku rasa? Masa pantang Dani badan aku cepat letih.. berjaga malam pun payah.. aku jadi stress.. tp berbeza bila aku pantangkan Zara.. aku rasa energetic, susu badan banyak.. sampai tak muat dah peti ais ibu kat kg. Takde stress walaupun banyak kali bangun berjaga malam Zara nak menyusu...

Aku cerita kat kakak yg jual Shaklee kat aku tu.. kakak tu punya seronok habaq hang... :) yelah, customer bagi feedback yang sangat bagus, maknanya ko tolong org dgn share produk yg bagus then berkesan pulak tu. Apa yg customer tu nak, dia dapat.. mau ko tak rasa happy teramat? Mestila happy kan!

Dan sekarang, aku dah rasa apa yg kakak tu rasa..:) kawan kepada kawan aku, 5 tahun kahwin, dia beli set trial untuk pregnant.. alhamdulillah sekali beli tu terus lekat... rezeki Allah nak bagi kan.. dah bersalin pun dia..:) seller mane yg tak hepi kan.. nampak tak? Bukan keuntungan semata yg aku nak bila join Shaklee ni.. aku nak bantu orang! :)

Oklah, lain masa aku membebel lagi kat sini.. dah nak sampai turn dah ni...so, kalau korang nak join Shaklee jangan segan2 contact aku ye.. aku akan terangkan lagi secara detail... boleh contact aku kat no. 0182244135.

Sekian.

1 comment:

CXopportunities said...

cousin cx pon ade join shaklee ni. bila kite berbisnes, mmg keuntungan itu ada. Islam pon dah ckp kan :) Alhamdulillah. rezeki. :)

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...