Friday, July 12, 2013

Gaji side income 4 angka





Alhamdulillah syukur Ya Allah....

Buat pertama kalinya, aku merasa bonus 4 angka dari Shaklee. Ganjaran dari usaha penat lelah jatuh bangun selama 11 bulan aku berkecimpung dalam dunia bisnes Shaklee.. Memang banyak melegakan aku. 2 bulan terakhir tu baru aku tersedar matlamat aku, tujuan aku buat bisnes ni. Alhamdulillah, Allah mendengar doa hambaNya.. Terima kasih Ya Allah!

Jangan dilupa bayar zakat, sedekah, reward diri, husband, anak2, ibu bapa, hutang2..

Alhamdulillah..:)

Semoga akan bekerja dengan lebih keras lagi lepas ni.. Chaiyok Ana!



Nak buat duit dengan Shaklee?..:)
Senang je. Ada 

♥ Minat + Suka + Cinta = KESUNGGUHAN ♥

Insyallah, Allah tunjukkan jalan dan perkenankan semua doa hambaNya..:)

Klik sini untuk cara-cara jadi ahli..:)



♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

4 comments:

Norhidayu Abdullah said...

alhamdullilah..tahniah ana
berkat usaha kau jugak
mesti lg terasa manisnya duit bonus tu

Rizziela said...

sy berminat utk jadi ahli,,,tp asyik tertangguh aja

Anonymous said...

esp tue lau minum leh kurus ke

Maria Rajab said...

tahniah ana..best kan?nikmat sgt..syukur