Shaklee Pilihan Terbaik Untuk Ibu Menyusu


Dunia penyusuan ibu dan Shaklee memang sinonim kan? Begitu gahnya nama Shaklee dalam dunia susu ibu. Sekarang ni rata-rata ramai dah yang ada kesedaran yang susu ibu tu penting untuk tumbesaran bayi mereka. Termasuk gak aku. Anak pertama ada peluang. Tapi ilmu ku sikit sangat. Sampai Dani 7 bulan je aku sempat bagi dia susu ibu. Ni entry last aku citer pasal breastfeed Dani.

http://honeysour00.blogspot.com/2010/08/syok-tgk-baby-tido-kan.html

Lepas tu terus susu aku merudum sebab Dani konfius nipple. Mase tu down teruk. Langsung aku takde fikir inisiatif lain untuk upkan lagi pengeluaran susuku. Breast pump Spectra 3 tu baru beli tak sampai sebulan, tersadai begitu sahaja.

But.. dapat tau je aku pregnantkan Zara, memang tekad habis-habisan aku nak sangat breastfeed Zara. Alhamdulillah, doaku diperkenankan. Syukur alhamdulillah..

Sampai sekarang Zara dah setahun sebulan 20 hari masih lagi aku dapat susukan dia. Terima kasih Ya Allah!

Supplemen?

Of kos ade.

Masa pantang lagi on set Shaklee. Best giler dapat kumpul stok banyakkkk sangat. Enady balik je aku suh dia bawak balik stok susu ibu. Fridge penuh. Hampir-hampir nak beli deep freezer. Memandangkan demand Zara tinggi masa tu, memang cepat habis. dan tak sempat penuh dah kena top up. So takyah la beli deep freezer.

Sekarang aku tak mengepam dah. Sebab direct feeding. Bersyukur jugak taska Zara kat bawah opis aku je. Pagi direct feed dia dulu baru naik keje. Waktu lunch pun sama. Pada masa yang sama, Zara xnak minum pakai botol..

Supplemen Shaklee yang aku amalkan ialah
- Vitalea
- B Complex
- Vit C Chew
- Alfafa
- Oste
- ESP

Tapi yang paling aku suka ialah ESP!!

ESP memang terbaiklah untuk banyakkan susu. Selain ibu-ibu kena amalkan tips-tips tambah susu ibu..



Ok kawan-kawan, untuk pertanyaan lebih lanjut, boleh contact aku kat sini k..



Saya adalah pengedar sah Shaklee [ ID 894161]. Saya membuat penghantaran ke seluruh MalaysiaKonsultasi percuma akan diberikan untuk semua pelanggan saya.
 
Ana Lyana
Shaklee Independent Distributor [ ID : 894161 ]
Hp | 0133396435 / 0182244135
anacomey_84@yahoo.com
FB Page : Dani Dania Store
♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...