Cik Zara #1

Aku sedihhhh sangatt.. External Hard Disk aku takleh nak connect sebab port nak sambung USB dia tu dah patah. Berjuta gambar  dalam tu. Kebetulan IT Officer datang tempat aku, terus aku mintak opinion dia. Dia kata external hard disk ok, just casing dia tu je yang kena tukar. Aku pun serah External tu kat dia untuk repair. Suh pasang casing baru terus. Belum dapat sampai la ni.. *tengah repair* *kot*

Gambar banyakkk.. Makanya bermulalah Cik Zara #1, konfem ada yang ke #2 #3 dan seterusnya..

Ni semua gambar Zara kat Taska... Aku tengok gambar ni aku pulak yang terharu, Besar dah kamu nakk..






♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

1 comment:

azira rais said...

macam kenal jer botol air kt pic pertama n kedua tu...hehehe

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...