Thursday, February 14, 2013

Countdown to turning 3

 11 hb hari tu genap Dani berumur 2 tahun 11 bulan.
weehoooo, bulan depan dah cecah angka tiga dah umur abang..
Haha, abang cecah dulu. Mama tahun depan baru cecah 3. Owh no!

Nak masuk 3 tahun, makin ligat, makin lasak, makin kuat makan, makin kuat bercakap pot pet potpet..
makin suka buli adik. huwaaa, yg ni mama tak tahan, dah tegur cara berhemah abang taknak dengar,
tegur secara tak berhemah baru abang nak dengar cakap mama.
Sian adik abang tau.. dia kecik lagi. jangan lah buat dia.
Abang ni sayang adik ke tak? Bila org lain dukung adik punyalah marah,
tapi kat rumah abang tolak-tolak je adik tu yer bang..
maaf, mama terpaksa marah abang..

Tapi apa-apa pun mama tau, abang sayang adik kan..
Jangan buat adik lagi tau..
main sama-sama okay..
kalau abang baik, adik baik perangai, mama bawak abang ngan adik jalan2..
:)


 Dalam kereta, abang dok belakang dah. adik amik tahkta dok depan...:)

 U are my hero abang... Selalu teman mama masa mama solat. hahaha, teman kacau masuk dalam telekung. haish ko ni bang..

 Papa balik keje, mau mau mau dia seru kat telinga papa dia.. Nasib papalah kan bang..:D

 Masa pergi lepak umah Jue, Dani n Alif. kejap kawan kejap gaduh..

 Beraksi ala-ala Ultraman. Kuat betul pengaruh Ultraman Tiga.

 Pandai dah tulis ikut garis putus-putus tu. Tapi kadang-kadang ke laut gak..
Takpe, pelan-pelan k..

 Pergi ngeteh ngan papa..

 hahaha, tersengih macam hape ko yer bang... hehe..

Apa plan mama yer untuk korang adik beradik ni..
hurmm...
Zara pun nak cecah setahun dah bulan depan..





♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

1 comment:

antalya said...

hahah anak2 kita sama je nk bertambah umur awal thn nih. cuma mak dorang je yg tak sama baya kih kih kih.
insyaallah ni tgh plan besday party dorang. dtg tau 9mac